23948sdkhjf

Branschexperter bakom nya denimmärket Madh

Efter mer än två decennier i branschen lanserar denimgurun Martin Gustafsson eget jeansvarumärke. Madh involverar bäraren i designprocessen och tillverkningen sker ondemand.
Bakom det nylanserade denimvarumärket Madh står den svenska jeansprofilen Martin Gustafsson. Under drygt tjugo år i modebranschen har han ägnat sig åt just denim. Att skapa ett nytt jeansvarumärke har han funderat på länge.

– Efterhand som jag har sprungit på folk i branschen har varumärket vuxit fram, säger Martin Gustafsson, som började sin karr...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079