23948sdkhjf

Nylanserade Papuchiz vill slå sig in i premiumsegmentet

Efter ett års förberedande arbete sattes ett nytt skomärke på marknaden i förra veckan. Bakom lanseringen står Roberto Marti och Tiffany Donsen – båda noviser i modebranschen och fast beslutna om hårt jobb för att nå ut. 
Från att ha jobbat åtta år i bemanningsbranschen kastar sig Roberto Marti in i en helt ny, och för honom, okänd bransch. Tillsammans med sin blivande fru, Tiffany Donsen, lanserade de skovarumärket Papuchiz i egen e-handel i måndags för en vecka sedan. Efter två dagar var det premiär hos den första fysiska butiken, Månberg & Bagge i Stockholm, ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078