Nylanserade Papuchiz vill slå sig in i premiumsegmentet
Efter ett års förberedande arbete sattes ett nytt skomärke på marknaden i förra veckan. Bakom lanseringen står Roberto Marti och Tiffany Donsen – båda noviser i modebranschen och fast beslutna om hårt jobb för att nå ut.
Roberto Marti är vd för det nystartade skovarumärket Papuchiz som han driver tillsammans med Tiffany Donsen. Foto: Kajsa Åström
Från att ha jobbat åtta år i bemanningsbranschen kastar sig Roberto Marti in i en helt ny, och för honom, okänd bransch. Tillsammans med sin blivande fru, Tiffany Donsen, lanserade de skovarumärket Papuchiz i egen e-handel i måndags för en vecka sedan. Efter två dagar var det premiär hos den första fysiska butiken, Månberg & Bagge i Stockholm, ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration