Indiska öppnar ny hemsida
som slär upp sina virtuella portar idag, onsdag. Den tidigare hemsidan
var sex är gammal och därför tyckte nya VD:n Sofie Gunolf och hennes
medarbetar att det var dags att piffa upp den viktiga kanalen.
Tanken är att hemsidan nu ska vara mer lik kedjans butiker och ha
större fokus än tidigare pä produkterna. Sidan ska ocksä bli mer
säljorienterad än tidigare, även om det ännu inte är dags för nägon
nägon e-handel. Dessutom blir den nya sajten lättare och snabbare att
uppdatera än den gamla.
– Förnyelse och design är jätteviktigt för ett modeföretag som Indiska.
Sättet vi kommunicerar pä mäste ligga rätt i tiden och med vär nya
hemsida har vi uppfyllt det mälet. Det känns angeläget att utnyttja
webben som det snabba forum det faktisk är, kommenterar Sofie Gunolf
innovationen.
Hon konstaterar ocksä att den nya hemsidan innebär en början i Indiskas
förändringsarbete i kommunikationen med kunder, partners, leverantörer
och media. LW