23948sdkhjf

Panorama bygger om och ut

Berlinmässan satsar med fler kvadratmetrar, ny layout och nya segmentmen är trogen grundkonceptet med mode för dam och herr samt skor ochaccessoarer. Nytt till januari är bland annat en hall för franchisekoncept.

Inför tredje upplagan av mässan Panorama i Berlin som äger rum 14 till 16 januari bjuder arrangören på ett nytt mässupplägg. De tre hallarna i Berlin ExpoCenter Airport i Schönefeld får ett tillägg ytterligare en hall om 6 000 kvadratmeter med konceptet The Mall, med stora varumärken som också önskar presentera och expandera med färdiga butikskoncept. Här ska förutom mode även franchisekoncept, både hela butikslösningar shop in shop-koncept, visas från varumärken som bland andra Marc Cain, Gaudi, Liu Jo, Stefanel, Sandwich, Oui, Repeat, Laurèl, Capelli NY och Gelco. Den nya avdelningen L´Hotel presenterar istället mindre varumärken, skor och accessoarer i hall A. Känslan ska vara hotellobby men även mindre showroom-lika ytor och här ställer bland andra varumärken som C'lou, Elfenhaut, Latini Leder, Levinski Fur, My Wallit, Orobianco, Piu Piu, Prima Base, Riani, Roberta Gadolfi och Rossana Diva ut. Mer information finns här. PH

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078