23948sdkhjf

Butik i tio minuter

Cheap Monday firar tio år som varumärke genom att öppna tio tillfälliga butiker.

H&M-ägda Cheap Monday lanserar tio pop up-butiker, med sammanlagt 10 000 par jeans, som kommer att dyka upp på tio platser i världen den 10/10, klockan 10.00, lokal tid. Var öppningarna sker bestämmer varumärkets kunder som röstar fram städerna. De 10 000 paren jeans ges bort i utbyte mot spridning i sociala medier.– Cheap Monday har många följare i sociala medier. En av de allra vanligaste frågorna vi får handlar om att öppna Cheap Monday Stores i deras städer. Eftersom våra kunder och fans runt om i världen är mycket viktiga för oss vill vi belöna dem för deras engagemang. ”The 10 Minute Pop Up” är vårt sätt att tacka dem för all lojalitet, kärlek och uppmärksamhet som vi har fått under våra första tio år, säger Carl Malmgren, jeansdesigner på Cheap Monday, i ett pressmeddelande. KA Cheap Monday säljs i 35 länder hos fler än 2 000 återförsäljare. Egna butiker för varumärket finns i Köpenhamn, London, Paris, Peking och Shenyang.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062