23948sdkhjf

Nytt nummer av Habit

En utgåva fullmatad med intervjuer, branschnyheter och inspiration.

Välkommen till ett nytt nummer av branschtidningen Habit! 

• Vem är din kund och hur väl känner du den? Utan kunskap och analys är du snabbt förlorad. Läs om vad som krävs för att fånga konsumenternas hjärta. Analytikern och experten Marco Wolters från nederländska GFK reder ut begreppen kring generation X, Y och Z.

• Möt Jarno Vanhatapio – vd:n som räknar sekunder.

• Habit har träffat grundarna bakom Totême, varumärket som visningsdebuterar under Fashion Week Stockholm.

• Är det fullkomlig anarki i reaträsket eller råder det ordning och reda? Habit har synat reafenomenet i sömmarna och bland annat talat med en aktör som vägrar sänka priserna.

•  Det har minst sagt varit en turbulent tid sedan JC kom i nya ägarhänder. Efter rekonstruktionen är den nya vd:ns ambition att bygga en ny denimdestination. Kommer han att lyckas? Habit har intervjuat Stefano di Martino.

• Hur ser modet ut hösten/vintern 2018/2019? Habits reporter Christina Bild har utkristalliserat åtta trender efter att modevärldens orakel har sagt sitt.

• Avstamp för våren. Habit har talat med 18 varumärken och inköpare om nyheterna inför våren 2018.

• Möt vd:n Catharina Herré och läs om hur hon gör ett mer än hundraårigt Palmgrens relevant.

• Det är historiens största börsintroduktion. Habit har djupdykt i kinesiska Alibaba

• Vad innebär branschens omritade karta och marknadens nya krav för agenturskrået? Habit har pratat med några branschprofiler och dessutom träffat duon bakom Lindeblad & Wendin som har funnits sedan 2002.

Trevlig läsning!       

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079