23948sdkhjf

E-handlare satsar på brudar

Bubbleroom lanserar ny sajt med festmode.

Bubbleroom satsar stort på ett sortiment för brud, tärn- och bröllopsgästen och lanserar i samband med detta en ny sajt som ska inspirerar och guida till sortiment som bland annat består av varumärken som Christian Koehlert, Zetterberg Couture, Ida Sjöstedt, Susanna Rivieri och Ivory & Co.

Sajten välkomnar även exklusivt varumärket Moments New York och därtill har Ida Sjöstedt tagit fram ett antal klänningar till satsningen och som lanseras i mars.

- Vi tror starkt på satsningen inom Bröllopssortimentet och dess möjligheter att ta än mer marknadsandelar inom festmode. Genom att erbjuda både bruden, tärnorna och bröllopsgästerna en inspirativ och lättnagiverad weddingsite med brett sortiment med noga utvalda varumärken så stärker vi vår position på marknaden ytterligare. Dessutom har vi en rad spännande kommersiella samarbeten under våren som stärker vår satsning, säger Tina Malmqvist, Marknadschef Bubbleroom

Under året väntar även breddat sortiment, fler varumärken och design- och influencersamarbeten som ett med svenska youtube-profilen och entreprenören Isabella Jedler som i bloggform skildrar hennes egna bröllopsplanering.

Bubbleroom har enligt egna uppgifter haft en god tillväxt under de senaste åren och i fjol landade försäljningstillväxten för andra året i rad på cirka 50 procent.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.083