Med blick för snabba affärer
På sex år har Chiquelle nått 40 miljoner kronor i omsättning. Så här bygger vd Pouya Boland e-handelsbolagets framgångar.
3
Bilder
Vd Pouya Boland bygger e-handelsbolagets framgångar med snabbrörligt mode, högt tempo, flexibilitet och sociala medier. Foto: Camilla Svensk
Klockan 14:00 den 18 juni 2012 öppnade Chiquelle dörrarna till världen. Fyra dagar tidigare hade det purfärska företaget gjort premiär på Facebook med budskapet om att ett nytt svenskt modevarumärke snart skulle gå online. Inlägget genererade två delningar och 15 gilla-klick. Samtidigt presenterade sig Chiquelle med sitt första filmklipp på Youtube...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration