"Tillväxten i den fysiska handeln är en brännhet fråga"
Den 3 oktober är det dags för årets upplaga av Retaildagen på Epicenter i Stockholm. Temat för dagen är kundupplevelsen.
Under dagen ska kundupplevelsen tacklas från flera olika synvinklar; från det fysiska mötet i butik till hur du på bästa sätt tar hand om din kund på nätet och allt om den digitala kundupplevelsen med hjälp av talare som bland andra Synsams marknadschef Michael Grimborg, Airmees grundare Julian Lee, Daymakers vice vd Lotta Eriksson, Koms grundare Ann Hesselgren, Anja Ringdahl, utbildningsansvarig hos Parks and Resorts och Nellys coo Carola Lundell.
Habit ställde tre frågor till moderator Vanessa Leporati, föreläsare, affärsstödjare och utbildare med lång erfarenhet av detaljhandeln, om förväntningarna inför dagen.
Vad blir det bästa med dagen?
- Alla fantastiska talare som i högt tempo kommer att dela med sig av sina erfarenheter och massa konkreta tips kring kundupplevelsen.
Vad hoppas du att publiken ska få med sig därifrån?
- Nya insikter, nya kontakter och några konkreta saker att direkt kunna ta action på i det egna företaget.
Någon fråga som är särskilt brännhet för handeln?
- Ja, tillväxten i den fysiska handeln, hur man lyckas i e-handeln och hur man inom en verksamhet kan få dessa två kanaler att samspela och tillsammans bli lyckoreceptet.
Säkra din plats till Retaildagen här.