23948sdkhjf

Ska hjälpa Indiska nå nya kunder digitalt

Mode- och inredningskedjan har inlett samarbete med Dot sure.

Indiska har inlett samarbete med byrån Dot sure och fokus ligger på att bredda mode- och inredningskedjans dialog i sociala medier med både varumärkesbyggande kommunikation samt konveteringsdrivande annonser.

- Det ska bli väldigt spännande att få vara en del av Indiskas digitala satsning. De, precis som många andra inom retail och mode genomgår en omställning från stor andel fysisk handel till digital försäljning. Där kommer vi bli en viktig partner för att hjälpa dem nå ut till sina kunder, säger Emma Lythell, vd Dot sure i en kommentar.

Under hösten har byrån, som nishat sig mot modebranschen, även dragit igång sammarbeten med bland annat Hope, Saddler, Flash och Dea Axelsson.

I kundportföljen finns även uppdrag för bland andra Mathem.se, Zlatan Ibrahimović Parfums, By Malina och influencerns Therese Lindgrens sminkmärke Indy Beauty.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.423