Stayhard kampanjar med artist bakom monsterhit
Stayhard kampanjar inför storhelgerna och inspirerar i coronatid tid till digital fest i sällskap med artisten A7S, Alexander Tidebrink, och monsterhiten Breaking me.
Låten är en av världens tio mest streamade i år och har till dag dato spelats 550 miljoner gånger på Spotify och har använts i 627 miljoner Tiktok:s.
– Att vi fick möjligheten att göra den här kampanjen tillsammans med Alexander Tidebrink, A7S, var extremt roligt och världshitten ”Breaking me” tycker vi passar helt perfekt in i temat i år då många nog känt att pandemin gjort exakt det med oss. Nu vänder vi det till något hoppfullt och visar att i år kan vi faktiskt festa med våra vänner digitalt på ett säkert sätt om vi bara tänker till, säger Marcus Gröning, varumärkesansvarig, Stayhard.
Paraplynamnet på kampanjen, som går live i veckan med Youtube som huvudkanal, är "I party like..." och innehåller fyra koncept som alla bygger på en klädstil som matchar olika vis att festa i coronatid och lanseras i en musikvideo med A7S och den nu välkända låten.