23948sdkhjf

Han har skapat ett könlöst underklädesmärke

Hösten 2016 kläcker Bill Heinonen idén om ett könsneutralt koncept: Kön Underwear. Målsättningen är att skapa marknadens mest inkluderande varumärke.
Efter flera års motgångar i jakten på rätt fabrik, och en hel del startkapital från egen ficka, förverkligades till slut Bill Heinonens efterlängtade lansering av Kön Underwear i juni 2020. Hans syfte med varumärke är att göra modeindustrin mer inkluderande vad gäller underklädessegmentet.

– Mitt varumärke är könsneutralt, och med det vill jag inb...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.126