23948sdkhjf

Får uppdraget att utveckla MQ Marqets varumärke

MQ Marqet har givit kommunikationsbyrån Garland Pine ett helhetsuppdrag att kreera, producera och driva modekedjans marknadskommunikation och konceptuella varumärkesutveckling. Detta för att som kedjan skriver ”ta ett nytt grepp om sin organisationsuppbyggnad och utmanar den traditionella synen på marknadsavdelningen”.

– Genom det omfattande samarbetet med Garland Pine får vi tillgång till ett team avspecialister inom bland annat strategi, design, filmskapande och storytelling som kan anpassas till alla våra satsningar och aktuella behov. Att lyfta blicken på det här sättet kommer förenkla processer och på sikt tydliggöra vårt varumärke ytterligare, vilka vi är och vill vara för våra kunder: Sveriges bästa modekedja för livets stunder med säker stil och kvalitet, säger Ingvar Larsson, vd, i en kommentar.

Nu hoppas kedjan att Garland Pine ska addera kreativ höjd på ett ”personligt och agilt” vis.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062