I ett kundperspektiv kan Depart A Mental närmast liknas vid en popup. I en 250 kvadratmeter stor butikslokal i bästa läge samsas upp till ett 40-tal olika varumärken, var och en med sina egna produkter på egen plats i lokalen.
– Det är som att ha en egen fysisk butik och man signar sig för hur länge man själv har lust. Skillnaden är att man inte b...
Skovarumärke testar nytt hyrkoncept: Vill vidga den fysiska närvaron
Westfield Mall of Scandinavia inviger i veckan sin butikssatsning Depart A Mental. Bland varumärkena på plats märks bland annat skovarumärket Blankens som vill testa nya fysiska koncept.
Testet i julas föll väl ut så nu tester Westfield Mall of Scandinavia konceptet i större skala. Foto: Westfield Mall of Scandinavia
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration