23948sdkhjf

Odd Mollys nya ägare byter strategi – ska öppna multibrandbutiker

Efter flera år med röda siffror ska den danska klädkoncernen, som har bytt namn från Noa Noa till Nordic Fashion Brands, satsa på mulitibrandbutiker där bland annat Odd Molly ska ingå.
I mer än 40 år har den danska klädkedjan Noa Noa klätt kvinnor – och gjort god vinst på det. Men de senaste åren, 2020 till 2022, har årsbokslutet för klädkoncernen, som bröderna Lars och Harald Holstein grundade 1981, varit rött. Därtill har antalet fysiska butiker krympt kraftigt de senaste åtta åren. 

På sex år har Noa Noa förlorat över 10...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.089