Under året har designern Ida Sjöstedt ägnat sitt varumärke tid för en så kallad ”rebranding”. Arbetet beskrivs ha gjorts i en ”lugn men fokuserad takt”. Och nu har allt fallit på plats, enligt grundaren.
Ida Sjöstedts nya logotyp och kollektion. Foto: Pressbild Facit är bland annat en ny logotyp varifrån inspirationen uppges ha hämtats frå...
Ida Sjöstedt byter look – ”Grävde i de poetiska och feministiska rötterna”
Designern hämtar inspiration från gotisk estetik när varumärket omprofileras.
Ida Sjöstedt, grundare av det självbetitlade varumärket som nu tar ny form. Foto: Matilda Engström och pressbild/Kollage: Habit
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration