Under året har designern Ida Sjöstedt ägnat sitt varumärke tid för en så kallad ”rebranding”. Arbetet beskrivs ha gjorts i en ”lugn men fokuserad takt”. Och nu har allt fallit på plats, enligt grundaren.
Ida Sjöstedts nya logotyp och kollektion. Foto: Pressbild Facit är bland annat en ny logotyp varifrån inspirationen uppges ha hämtats frå...
Ida Sjöstedt byter look – ”Grävde i de poetiska och feministiska rötterna”
Designern hämtar inspiration från gotisk estetik när varumärket omprofileras.
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/116319133.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=676&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=377&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=368&accessToken=95f9a20d80b26fc2e409d7b731f6f462911fba391b9c71944967786d190f1dfb)
Ida Sjöstedt, grundare av det självbetitlade varumärket som nu tar ny form. Foto: Matilda Engström och pressbild/Kollage: Habit
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration