23948sdkhjf

NA-KD rekryterar digital marknadschef

Modenäthandlaren plockar digital strateg från Mat.se. – För mig som jobbar med digital marknadsföring är det kittlande med ett företag som NA-KD som har hela världen som fokusområde, säger Jonas Carlström till Habit.

Jonas Carlström börjar som digital marknadschef på modenäthandeln NA-KD nästa måndag. Det skriver Ehandel.se. Jonas Carlström kommer närmast från Mat.se.

– För mig som jobbar med digital marknadsföring är det kittlande med ett företag som NA-KD som har hela världen som fokusområde. På Mat.se jobbade vi lokalt i Sverige, säger Jonas Carlström till Habit.

Att gå från mat till kläder nämner Jonas Carlström som en intressant resa.

– Jag har alltid tyckt att kläder är intressant. Hoppas att de börjar med herrkläder också. Och framför allt är det spännande att komma från matbranschen med väldigt låga marginaler till att arbeta med ett eget varumärke med helt andra marginaler.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094