23948sdkhjf

Åhléns laddar för trippelsälj

Varuhuskedjan räknar med att tre- eller fyrdubbla sin e-handel under Black Friday- och julhelgen jämfört med 2016. För att matcha kundens krav testas nya leveransalternativ.
Vad tror ni om försäljningen under storhelgerna?

– Vi tror att både Black Friday och jul kommer innebära en ökning på flera hundra procent, vilket kanske inte säger så mycket, då vi utgår från ganska små volymer. Men vi kommer att trippla eller fyrdubbla försäljningen. Vi ser också att snittorderna ökar, säger Åhléns e-handelschef Cecilia Mortimer...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079