Stadium stärker omnitänket
Krympt inredning, mindre butiker och fullsortimentet representerat via stora skärmar. Stadium utvecklar sin digitala framtidsresa i den fysiska butiken.
2
Bilder
Med den nya, mindre skrymmande inredningen, öppnas möjligheten för mindre butiksytor och nischkoncept. Fullsortimentet får kunderna tillgång till via skärmarna.
Foto Stadium
I september tog Stadium sin omnikanalstrategi till en ny nivå med nya butikskonceptet på Drottninggatan i Stockholm. Samtidigt som inredningsmodulerna har krympt med en tredjedel i djup och bredd, har stora skärmar monterats för att locka kunden att shoppa i kedjans e-butik. Med mindre skrymmande inredning öppnas också möjligheten för mindre nischb...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration