23948sdkhjf

"Internationell shoppingupplevelse" - VRG nyöppnar på NK

Här är varumärkena som ryms när sko- och accessoarkoncernen nyöppnar på varuhuset i Stockholm.

24 maj nyöppnar sko- och accessoarkoncernen Venue Retail Group butikskonceptet NK Women’s Shoes & Accessories på entréplanet i varuhuset i Stockholm.

Ytan har uppdaterats och  inretts enligt ett nytt butikskoncept framtaget i samarbete med BAS id och går enligt uppgift i en nedtonad och naturlig färgpalett och ska bli en ”upplevelsebaserad skodestination”.

- Med den här satsningen vill vi skapa en unik skodestination och erbjuda våra kunder både vår expertis, ett handplockat sortiment och en internationell shoppingupplevelse, säger Jonas Ottosson, vd på Venue Retail Group.

I sortimentet finns varumärken som bland andra Jimmy Choo, Lanvin, Tod’s, Hogan, Sergio Rossi, Acne Studios, See by Chloé, Alexander Wang, Rizzo, ATP Atelier och Eytys. Till hösten tillkommer även märken som Mulberry och Kenzo.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078