23948sdkhjf

Swedish Hasbeens får draghjälp på Amazon

För tio år sedan gjorde träskovarumärket entré hos den amerikanska nätjätten. Närvaron har inneburit både högre tillväxt och ökad varumärkeskännedom.
Det hela tog sin början 2008 med en resa till Las Vegas i USA där Emy Blixt skulle ställa ut på mässan Magic/Platform. Men affärsresan tog en oväntad riktning som skulle visa sig vara betydelsefull för fortsättningen.

– Vi träffade ett kunnigt par vid hotellpoolen som sedan blev våra agenter i USA. De var vänliga att skicka upp Amazons inköpare ti...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125