23948sdkhjf

Syskonduo ska ge Odd Molly ny glans

Blir ansikten utåt men ska även delta i designprocessen.

Systrarna och artisterna Neneh Cherry och Titiyo Jah blir Odd Mollys ansikten utåt i kampanjer under hela 2019. Duon ska även verka som modemärkets ambassadörer och vara delaktiga i arbetet runt kollektionerna. Vårkampanjen blir det första resultatet av det nya samarbetet.

- Odd Molly som modevarumärke har alltid stått för att våga gå sin egen väg. Och nu påbörjar vi en ny resa. Därför är vi väldigt glada och stolta över att presentera ett längre samarbete med två unika artister och personligheter som står för liknande värden som vi, säger Jennie Högstedt Björk, vd. 

Det var tidigare i år som Odd Molly kommunicerade att nytt samarbete för att stärka varumärkets kommunikation inletts med kreativa studion We Are Group och mediebyrån Likehouse.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062