23948sdkhjf

Han är ny delägare i Chimi Eyewear

Rami Hanna blir delägare i Chimi Eyewear och även kreativt ansvarig för foto, planering och utförande av kampanjer och ansvarig för företagets sociala medier-strategi som företagets visual director och photographer.

Rami Hanna har arbetat kreativt med det snabbväxande solglasögonföretaget, som nyligen hade en pop up-butik i Stockholms city, i ett år.

- Samarbetet med Chimi det senaste året har fungerat jättebra och tillsammans har vi som team tagit fram och skapat innovativa kampanjer med en twist. Jag är särskilt stolt över vår senaste kampanj “The Chi in Chimi” som frontas av supermodellen Elsa Hosk, och är väldigt glad att få vara med på Chimis framgångsresa och se vad mer spännande vi kan hitta på framöver, säger Rami Hanna i en kommentar.  

Rami Hanna har ett förflutet som streetstylefotograf och har även som fotograf gjort kampanjplåtningar för bland andra H&M, Gina Tricot, Åhléns, Kappahl och Lindex.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.064