23948sdkhjf

Modemärkena som väljer ny pop up-satsning

Premiär i veckan för nya pop up-arenan Beyond Us på Södertull i Malmö. Här är varumärkena som är först ut.

Habit har tidigare skrivit om Vasakronans nya retailprojektyta Beyond Us i Malmö som öppnar i veckan.

I nya pop up-arenan, som drivs av Voii Studios Frida Roos och Petra Hodel, finns från och med den 25 oktober varumärken inom mode- och sport, vid sidan av inredning, som Aim´n, We two Stockholm, Blankdays, Svea, Manér Studio och Strng wmn samt smycken från Atom47. 

– Vi tror på att utnyttja stadskärnan och att folk gärna vill röra sig där för att bli inspirerade. Med Beyond Us erbjuds varumärken möjligheten till korta flexibla exponeringspaket, med låg arbetsinsats. Samdriftsfördelarna innebär även mindre risk och kostnad. Ambitionen är att var tredje månad välkomna nya varumärken i ett nytt tema, säger Frida Roos, grundare av Beyond Us, i en kommentar.

Märkena ska husera på ytan fram till den 31 januari 2020.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094