23948sdkhjf

Så ska retailkomet bli e-com-raket

John Henric skördar fysiska framgångar och bygger ut butiken i Sturegallerian. Samtidigt är bolaget på allvar redo att växla upp digitalt.
Med 65 000 kronor på fickan startade ekonomistudenterna och vännerna i Lund, John Ekström och Nicklas Nordbergh, varumärket John Henric. Då, för tio år sedan, låg fokus på återförsäljarledet. Med sidenslips och manschettknappar paketerade i lyxiga askar klädda i siden, startade införsäljningen. Enligt John Ekström ”tokkopierades” boxen, som senare ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079