Na-kd i samarbete med Tiktok-stjärnor
De är kända som Lisa and Lena och har över 15 miljoner följare på Instagram och är megastjärnor på Tiktok. Nu ska de tyska tvillingarna använda sitt sociala medier-inflytande i ett partnerskap med Na-kd. Samarbetet ska pågå under ett år med start i dag, den 3 juli.
– Lisa and Lena representerar många av de kvaliteter som vi och vår publik hyllar. De är väldigt kreativa, stöttar sin community och vågar drömma stort. Det stämmer väl överens med vår ambition att lyfta och förstärka unga kvinnliga talanger som inspirerar den nya generationen att följa sin passion, säger Natasha Billing, brand director Na-kd.
Tvillingarna från Stuttgart lanserade ett eget klädvarumärke redan som 14-åringar. Vid 17 års ålder är de på väg att skapa en förmögenhet på sin sociala medier-närvaro och på samarbeten som det med Na-kd.
– Na-kd är ett varumärke som vi kan relatera till och deras värderingar matchar våra. För oss är det viktigt att ett samarbete är dubbelt och att vi får friheten att vara oss själva. Vi får välja vilka produkter vi ska visa upp, hur vi bär dem och hur vi marknadsför dem. Det är drömmen, kommenterar Lisa och Lena Mantler.