Nytt butikskoncept till Stockholm – när Indiska öppnar nytt
Det nya konceptet har enligt bolaget en ”uppdaterad och modern tappning med en varm och inbjudande design”.
– Vi är väldigt glada att kunna öppna vår nya butik i Sollentuna Centrum och få presentera vårt nya butikskoncept för Stockholmsområdets kunder. Det här är ett stort steg för oss och vi ser fram emot att erbjuda en upplevelse som speglar vårt varumärke på ett helt nytt sätt, säger Kim Johansson, försäljningsoperationschef på Indiska 1901 AB i ett pressmeddelande.
Butiken, som öppnar i slutet av mars, har en försäljningsyta på 240 kvadratmeter och är del av företagets satsning på att skapa moderna butiker som speglar sortimentet.
– Vår nya butik i Sollentuna är en del av vår satsning på att utveckla vårt butiksnät. Vi har en stark tro på våra fysiska butiker och den upplevelse dem kan skapa för våra kunder, säger Frida Engström, vd för Indiska 1901.
Artikeln är en del av vårt tema om Butiksnytt.