Redan för två år sedan hade Paula Maso börjat skissa på idén att designa scarves. I höstas bestämde sig hon och e-handelsexperten Matilda Landhör för att satsa tillsammans med varumärket Quinta Maso (Masos hus på svenska).
– Paula såg ett tomt hål på marknaden med plats för ett varumärke i det något högre prissegmentet – ett alternativ till ...
Kreativ chef hos Happy Socks lanserar accessoarmärke
Slår sig samman med e-handelsexpert.
2
Bilder
Paula Maso, kreativ chef på Happy socks, och e-handelsexperten Matilda Landhör, Beyond retail, fann varandra i höstas och bestämde sig för att satsa med scarvesvarumärket Quinta Maso. Pressbild
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration