23948sdkhjf

Varumärket fyller 20 år: ”Jag vill vitalisera Odd Molly”

Under onsdagen firade Odd Molly 20 år som varumärke och hade bjudit in influencer och press. På plats fanns bolagets nya vd Anna Lönnerstedt och varumärkets designchef Anna Fager.
Anna Lönnerstedt gjorde i dag sitt första offentliga framträdande sedan hon tog över som vd på Odd Molly Sverige AB efter Jennie Högstedt Björk den 9 februari. Anna Lönnerstedt kom då från posten som affärsområdeschef för mode och hem på Åhléns. Dessförinnan har hon haft ledande befattningar hos bland andra Filippa K, J. Lindeberg och Gudrun Sjödén...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125