23948sdkhjf

Branschveteraner levererade sina bästa tips för internationell tillväxt: ”Var fysiskt närvarande”

Vilka marknader och möjligheter öppnar sig under 2025 för företag och varumärken med internationella ambitioner? Under Habit Fashion Forum den 4 oktober samlades branschen på Brygghuset i Stockholm för att dela erfarenheter om ekonomiska, praktiska och logistiska förutsättningar för alla som vill vidga vyerna.
Enligt McKinseys årliga rapport, The State of Fashion, väntar dessvärre inga gyllene tider på andra sidan nyåret.

– Industrin är inne i en ganska tråkig utveckling. 2024 ser platt ut och tyvärr ser det ganska likt ut för 2025, sade Gabrielle Johansen, associate partner på McKinsey & Company.

Enligt The State of Fashion stod enbart 20 av de 35...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.419