23948sdkhjf

Monkis butikskoncept i graven – varumärket integreras i Weekday

H&M fortsätter att städa bland de egna varumärkena. Bolaget har beslutat att avveckla butikskonceptet Monki. En del butiker konverteras till Weekday-butiker medan varumärket och e-handeln införlivas i Weekdaykonceptet.
I ett pressmeddelande meddelar H&M att Monkis butikskoncept avvecklas. Varumärket lever vidare men kommer under 2025 i stället att säljas i Weekdays butiker medan Monkis e-handel integreras i Weekdays e-handelsplattform. Monkibutikerna kommer antingen att stängas eller att skyltas om till Weekday.  

I slutet av sommaren fanns det 56 ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094