23948sdkhjf

Kappahl kampanjar för Bris

Nya kampanjen "Bra som jag är", som startar i veckan, är en del idet fortsatta samarbetet mellan klädekedjan och organisationen. Kampanjen inleds meden tävling.

KappAhl fortsätter engagemanget i Bris, som pågått i nära tio år, och med nya kampanjen ”Bra som jag är” ska modekedjan vid flera tillfällen under året synliggöra organisationens arbete.– Vi är stolta över att lyfta det här budskapet tillsammans med Bris. Att stärka barn i att känna sitt eget värde är en investering i allas vår framtid, säger KappAhls vd Johan Åberg. I veckan startar KappAhl kampanjen ”Bra som jag är” i alla sina 166 butiker i Sverige. Kampanjen har arbetats fram gemensamt av KappAhl och Bris.Kampanjen inleds med en tävling där barn får chansen att designa ett t-shirtmotiv som visar vad ”Bra som jag är” betyder för dem. Vinnarens bidrag trycks på t-shirtar och ska säljas på KappAhl i höst, till förmån för Bris. PH

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078