23948sdkhjf

Klättermusen rekryterar

Han går in som varumärkesansvarig på Klättermusen och kommer närmast från skidhotellet Ski Lodge i Engelberg. Han har också erfarenheter från kommunikation och varumärkesbyggande för kunder som Swedbank, If och Toyota i bagaget.

Eric Spongberg tillträder som varumärkesansvarig, brand director, för Klättermusen i september. Han kommer närmast från rollen som en av två ägare till skidhotellet Ski Lodge i Schweiziska Engelberg. Han har också erfarenhet av varumärkesbyggande och kommunikation från egen konsultverksamhet och har arbetat med kunder som If, Swedbank, Recco och Toyota. -Att få in Eric i organisationen är en otrolig förstärkning när vi vill börja forma dt nya Klättermusen och vidareutevckla den grund av design, hållbarhet och säkerhet som vi vilar på i dag. Vår resa med Klättermusen har bara börjat och detta är ett ytterligare ett steg mot att bygga en stark ledning för framtiden, säger Johan Nordqvist, vd för Klättermusen.Han ska också ingå i företagets ledningsgrupp. Klättermusen är i rekryteringstagen och står i begrepp att förstärka designavdelningen med ny designschef. PH

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062