Tredje gången gillt för Klum och Lidl
5 mars lanserar livsmedelskedjan Lidl och Heidi Klum tredje samarbetskollektionen för etiketten ”Esmara by Heidi Klum".
Nytt är barnkläder som ryms i sortimentet vid sidan av damkläder och skor. Stomme i kollektionen är denim.
- Efter två framgångsrika kollektioner presenterar vi nu vår nästa satsning med utgångspunkt i snygga och klassiska vardagskläder. Det känns extra kul att den här kollektionen innefattar kläder för barn så fler kan ta del av vårt modesortiment. Från den 5 mars finns lättkombinerade och snygga plagg i våra butiker, som vanligt med högsta kvalitet till bästa pris, säger Johannes Fieber, Sverigechef på Lidl i en kommentar.
Lidl väntas delta under vårens upplaga av Habit Modebanschens Dag som planeras i detta nu och arrangeras i Borås i samarbete med Marketplace Borås och Textile Fashion Center. Mer information om programmet kommer inom kort.